2016年5月13日金曜日

「花ふきん」。

食器用のふきんを買いました。


ネットで評判がよかった「花ふきん」。




いままで、さらし、リネン、手ぬぐい・・・いろいろ試してきましたが、いまひとつしっくりくるものがありませんでした。


で買いました。











使ってみて


想像以上に良いものです。


吸水性が確かによく、乾きやすいので、とりあえず一枚だけ購入しましたが、
一枚で回して行けそうです。


一日の最後に煮沸消毒して干しておけば翌日には乾いています。


色も真っ白だと汚れが目立ってきてしまいますが、淡い色なのでかわいいし、汚れもめだちません。

良い買い物をしました。




I bought a towel for tableware .

 Reputation was good "HANAFUKIN " in the net .

 

 Until now , bleached , linen , but towel ... we have to experiment , there was no one to come good enough nicely .

 I bought in .










 Try using

 Thing better than imagined .

 Water-absorbent is certainly good , so easy to dry , but I bought the time being only one ,
Yes go by turning in one piece .

 The next day if and dry boiled disinfection at the end of the day is dry .

 Color also will come noticeable dirt that it is pure white , but cute so pale color , dirt does not stand out .

I did a good shopping .
(グーグル翻訳Google Translation)